Bardzo dobra firma, szybki i sprawny kontakt przenoszenie domen bardzo pomocne można zaoszczędzić śmiało mogę polecić
Adam
4 lat temu
mogę serdecznie polecić uti.pl wszystko przebiega bardzo sprawnie i pomyślnie
Daniel
4 lat temu
Polecam budowę strony w firmie uti.pl Z dofinansowaniem strony wychodzą za grosze, a jakość i poziom wykonania jest rewelacyjny. Na prawdę polecam, bo firma się nie reklamuje, a wykonuje świetną robotę.
Borys
4 lat temu
Dbają o szczegóły. Podchodzą indywidualnie do klienta. Można im zaufać.
Miłosz Wiśniewski
4 lat temu
Mimo zakończenia współpracy, polecam. Polecam budowę strony w firmie uti. Z dofinansowaniem strony wychodzą za grosze, a jakość i poziom wykonania jest rewelacyjny. Na prawdę polecam, bo firma się nie reklamuje, a wykonuje świetną robotę.
Paweł
3 lat temu
Polecam,
Indywidualne podejście do klienta, wszystko bardzo dobrze wytłumaczone. Na ceny też nie można narzekać.
Michal
3 lat temu
Serdecznie polecam prowadzenie biznesu z tą firmą
Karol
3 lat temu
Polecam. Bezproblemowe postawienie strony w krótkim czasie.
Tomasz
3 lat temu
Bezwzględnie nie polecam współpracy z tą firmą. Do momentu kiedy nie ma problemów jest okey natomiast w w sytuacji problemu – nie ma z kim rozmawiać, brak kontaktu z jakimkolwiek przełożonym, a handlowiec który codziennie dzwonił przed opłaceniem przedłużenia domeny – nie odbiera telefonu. Nie polecam. Nieodpowiedzialna i niepoważna firma.
Bart
3 lat temu
Fejkowe opinie??? – niejaki „Miłosz Wiśniewski” i niejaki „Daniel” mają łączność telepatyczną, bo używają tej samej frazy??? . „Polecam budowę strony w firmie uti. Z dofinansowaniem strony wychodzą za grosze, a jakość i poziom wykonania jest rewelacyjny. Na prawdę polecam, bo firma się nie reklamuje, a wykonuje świetną robotę.”
Ci wystawiający opinię „10 miesięcy temu” (względem 08.2022) wyglądają jakby dostali zlecenie od szefa do wystawienia pozytywnej opinii… Standardowo w takich sytuacjach: opinie są krótkie, podobne, wystawione w jednym czasie, brak konkretów, podpisy często są tego samego rodzaju (samo imię, imię i nazwisko).
Piotr
3 lat temu
Przenosiłem domenę i hosting, wszystko okej a w kieszeni zostało kilka stówek.
Maciej
3 lat temu
Odradzam uti.pl !!!
Zablokowali mi funkcjonalność strony bez ostrzeżenia bo nie było reCaptcha. Po dołożeniu wtyczki do strony (w ciągu godziny) nadal twierdzą, że ich system nie wykrywa dodatku chociaż żadnych wytycznych nie podali, a wtyczka nie działa bo mam zablokowany formularz. Totalna niekompetencja i spychologia.
Infolinia to porażka, twierdzą, że oni tylko mogą podać adres e-mail do COK, żadnego kontaktu telefonicznego – no chyba, że chcą sprzedać usługę.
Drugi tydzień mam okrojona funkcjonalność strony, klienci się skarżą i ciągnie się pisanie e-maili niczego nie wnoszących do sprawy.
Już wiem, że przeniosę hosting i domenę do innego dostawcy.
Unikajcie uti.pl
arkadio moarales
2 lat temu
NEGATYW !!!!!!!!!! Dramat jeżeli chodzi o jakość i obsługę mail na telefonie dalej nie działa a w firmie Home.pl nigdy nie było problemów , kilka słow jeżeli chodzi o obsługę UTI PL hosting opłacony do 16.10 przedłużenie opłacone 14.10 więc mamy dwa dni zapasu zapłacone blikiem kasa na koncie natychmiast odpowiedż ze strony UTI PL ” zaksięgowaliśmy płatność za zamówienie IT-……….-uti.pl dziękujemy za zaufanie przystępujemy do realizacji opłaconych usług więc dlaczego mam wyłączone usługi mailowe ???? odsługa na inolinii przez panią Pietru…a dramat ona nie ma uprawnień i mi nie pomoże zdecydowanie odradzam zamawianie jakichkolwiek usług w tej firmie przjrzałem trochę opinii i porównałem teraz i kiedyś i stwierdzan że zatrudniają troli do pisania opinii pozytywnych rok temu była masa negatywów. NEGATYW !!!!!!!!!
Dramat!
Omijać szerokim łukiem bo korzystanie z ich usługi wiąże się z ciągłymi problemami.
Firma działa na zasadzie sprzedać i przepychać się mailami gdy pojawi się problem.
Bez wcześniejszej informacji zablokowali nam pocztę bo skończyło się miejsce, które miało nam starczyć niby na długo.
Kontaktujemy się z firmą uti.pl, z powodu problemu z pocztą, płacimy za aktywację większego pakietu i poczta nie działa bo firma nie przesyła między sobą informacji.
Kolejny telefon i informacja, że mail z potwierdzeniem zaksięgowania przez uti.pl transakcji nie odblokuje dostępu, trzeba napisać kolejnego maila do kogoś innego.
Dostajemy maila, że pakiet aktywowany ale poczta nadal nie działa, kolejny mail i znowu informacja że u nich działa i oni nie widzą problemu.
Po tej wiadomości od dwóch tygodni ciągle poczta przestaje działać.
Bez przerwy dziwnym trafem nasze adresy ip są ciągle blokowane, wcześniej nie było z tym problemu. Wysyłamy zgłoszenia, oni odpowiadają i tak się bawimy ciągle. Za każdym razem wysyłamy zrzuty ekranu a oni ciągle proszą o kolejny bo poprzednie maile z informacją i załącznikami olewają, wmawiają, że coś nie zostało wysłane albo podane a w historii wszystko jest.
Podsumowując nie polecam, chyba że ktoś ma czas i lubi takie zabawy w kotka i myszkę.
Zero profesjonalizmu.
Paulina
1 rok temu
Jako klient firmy UTI, namówiony przez p. Igę Tarczyńską (Opiekuna Handlowego) do zakupienia usługi zbudowania 2 serwisów internetowych szczerze odradzam korzystanie z usług UTI. Po etapie sprzedania usługi, nikt nie odbiera telefonów od klienta. Na infolinii UTI nagranie głosowe odsyła do kontaktu mejlowego. P. Tarczyńska , bardzo aktywna w okresie sprzedaży (liczne telefony do mnie oraz smsy) , obecnie telefonów nie odbiera, a mejlowo odsyła do „działu realizacji”, który z kolei zasłania się 28 dniowym ,liczącym tylko dni powszednie, terminem realizacji.
Opiekun Handlowy jest opiekunem tylko na etapie sprzedaży usługi. P. Tarczyńska wiedziała , że sprzedaje usługę fundacji działającej na rzecz niepełnosprawnych dzieci i młodzieży, dla której każdy grosz jest ważny. Nie powstrzymało jej to przed wciśnięciem nam bezwartościowej usługi.
Usługa zakupiona w listopadzie 2023 na skutek licznych nacisków telefonicznych p. Tarczyńskiej i osób z działu faktur. Do dziś (7 marca 2024) nie dostaliśmy nawet projektu wstępnego serwisu.
Kamila
1 rok temu
Korzystam z usług UTI.PL od ponad trzech lat i jestem bardzo zadowolona. Ich hosting jest stabilny, a obsługa klienta zawsze profesjonalna i pomocna. Polecam!
Julita
1 rok temu
Jestem bardzo zadowolona. Udzielono mi wszystkich informacji klarownie. Chętnie będę korzystała z biura obsługi klienta.
Wirtuoz
1 rok temu
Jakiś czas temu przenosiłem domene. Wszystko przebiegło szybko i bez problemów. Kontakt z firmą super. Pani A z którą zawsze rozmawiam odpowiadziała na wszystkie moje pytania. Cały czas myślę nad przeniesieniem reszty rzeczy ale wytykany wcześniej brak kontaktu mnie zniechęca, szczególnie, że prowadzę sklep i nie wyobrażam sobie braku kontaktu po godz. 16:00. Jeśli firma ma w planach to zmienić to chętnie przeniosę wszystko żeby nie skakać po kilku firmach. Czekam Z niecierpliwością!
Piotr
1 rok temu
Jestem zadowolony z pracy i możliwości rozwoju w sympatycznej atmosferze, która sprzyja podnoszeniu kwalifikacji i zdobywaniu nowych umiejętności.
Natalia
1 rok temu
Nie polecam firmy uti.pl, zamówiłam stronę internetową, której czas realizacji był wydłużony. Praca grafika pracującego nad stroną była tragiczna, prawdopodobnie był to grafik bez żadnego doświadczenia, zestawienie kolorów strony jakie dobrali jest niepasujące w żaden sposób nie spełnia naszych oczekiwań. Przy podpisaniu umowy handlowiec zapewniał nas, ze wszystko będzie bardzo profesjonalne,teraz musimy ponosić dodatkowe koszty grafika. Efekt końcowy był mierny nawet po przeprowadzonych poprawkach przez firmę uti.
Nieistotne kto
1 rok temu
UTI.PL to firma, która bardziej dba o swoje pieniądze niż o klientów. Wypowiedziałam umowę zgodnie z regulaminem, ale firma robiła wszystko, by uniknąć zwrotu należnych środków. Zamiast wsparcia technicznego, otrzymuję tylko wymówki i propozycje dodatkowo płatnych usług. Koszty ich usług są znacznie wyższe niż u konkurencji, a jakość pozostawia wiele do życzenia. Nie polecam, chyba że ktoś chce płacić dużo za bardzo mało.
Nie polecam. Tragiczny kontakt. W razie problemów nie ma z kim rozmawiać.
Magda M
8 miesięcy temu
Oceniam bardzo pozytywnie, na przeniesieniu usług zaoszczędziłam 500 zł. Hosting przenieśli sami, co było bardzo pomocne ponieważ sama nie miałabym takiej wiedzy żeby to zrobić. Póki co ok. miesiąc współpracy i wszystko działa jak nalży.
Ewa
6 miesięcy temu
OSTRZEGAM przed nawiazywaniem jakiejkolwiek współpracy z tą firmą. To są po prostu złodzieje. Na dowód zacytuję fragmenty Regulaminu: Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy lub ją wypowiedzieć w dowolnym momencie ,jednakże wiąże się to z obowiązkiem zapłaty 100% umówionego wynagrodzenia .W przypadku, gdy płatność już została dokonana ,Wykonawca ma prawo zatrzymać te środki bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń. I wisienka na torcie Jeśli pełna kwota nie została jeszcze uregulowana do momentu ustąpienia lub wypowiedzenia umowy przez Zamawiającego ,brakująca część powinna być opłacona w ciągu 7 dni na podstawie wystawionej przez nas faktura VAT. Ukradziono moje pieniądze. Zwrócę się o poradę i wsparcie do organizacji ,które ocenią treść umowy i jej zgodność z obowiązującymi przepisami prawnymi. Nie trzeba dodawać, że naciski ze stron UTI przy sprzedaży produktów to przykład cwaniactwa i presji wywieranej na potencjalnego klienta. Firma miała już złą prasę, ale może należy ponownie zainteresować tym tematem dziennikarzy śledczych. Poddaję w wątpliwość treść pozytywnych opinii.
Witold
5 miesięcy temu
UTI – Tragedia!!
Kontakt wydaje się że z żle zaprogramowanym rozmawiasz z ,,dronem,, AI. Nie wywiązanie się z uzgodnionych ustaleń , brak kontaktu bezpośredniego z osobami odpowiedzialnemi za współpracę, okrągłe zdańka osoby na info,zero merytorycznych odpowiedzi ,cały czas mantra ,,prosze o maila,,. Zapłaciłem za 3 domeny za rok ale wychodzę od nich i przechodzę do innej firmy. Szkoda czasu i nerwów
Wit
5 miesięcy temu
UTI delikatne słowo to TRAGEDIA ! QUASI KORPORACYJNE procesury i komunikowanie. Osoby na infolinii powtarzają wypisane formułki jak mantra. Brak JAKIEJKOLWIEK mozliwiwosci rozmowy z osobami odpowiedzialnymi za projekt. Itd itd . Nie polecam!!!
Ada
2 miesięcy temu
Uciekać od tej pseudofiremki z daleka! Nie dbają o klienta, kontakt z nimi jest bardzo utrudniony, olewają klienta, hosting jest katastrofalny, podnoszą ceny w ciągu roku o ponad 100 proc., itd. Przy problemach zwalają winę na Ciebie. UCIEKAĆ!
Adam
1 miesiąc temu
Niestety bardzo się zawiodłem. ŻALUJĘ tej decyzji. Dziś cala firma została bez poczty. Pomimo obietnic nie mam żadnej pomocy. Wszystko trzeba wymuszać – certyfikat comodo nie przeniesiony, dopiero po interwencji. webmail dziala po interwencji, a poczta w outlook do tej pory nie dziala i nie ma wsparcia.
Przem
20 dni temu
Banda złodzieji najpierw wydzwaniają żeby kasę wpłacić a gdy ty niechcesz unich być to kasy nie zwracają ZLŁOD,IEJSKA FIRMA NIE POLECAM
Andrzej
18 dni temu
Firma fatalna bardzo utrudniony kontakt realizują stronę pół roku
Jan
15 dni temu
Polecam firmę UTI.pl. Usługi zrealizowane bez problemu
Bardzo dobra firma, szybki i sprawny kontakt przenoszenie domen bardzo pomocne można zaoszczędzić śmiało mogę polecić
mogę serdecznie polecić uti.pl wszystko przebiega bardzo sprawnie i pomyślnie
Polecam budowę strony w firmie uti.pl Z dofinansowaniem strony wychodzą za grosze, a jakość i poziom wykonania jest rewelacyjny. Na prawdę polecam, bo firma się nie reklamuje, a wykonuje świetną robotę.
Dbają o szczegóły. Podchodzą indywidualnie do klienta. Można im zaufać.
Mimo zakończenia współpracy, polecam. Polecam budowę strony w firmie uti. Z dofinansowaniem strony wychodzą za grosze, a jakość i poziom wykonania jest rewelacyjny. Na prawdę polecam, bo firma się nie reklamuje, a wykonuje świetną robotę.
Polecam,
Indywidualne podejście do klienta, wszystko bardzo dobrze wytłumaczone. Na ceny też nie można narzekać.
Serdecznie polecam prowadzenie biznesu z tą firmą
Polecam. Bezproblemowe postawienie strony w krótkim czasie.
Bezwzględnie nie polecam współpracy z tą firmą. Do momentu kiedy nie ma problemów jest okey natomiast w w sytuacji problemu – nie ma z kim rozmawiać, brak kontaktu z jakimkolwiek przełożonym, a handlowiec który codziennie dzwonił przed opłaceniem przedłużenia domeny – nie odbiera telefonu. Nie polecam. Nieodpowiedzialna i niepoważna firma.
Fejkowe opinie??? – niejaki „Miłosz Wiśniewski” i niejaki „Daniel” mają łączność telepatyczną, bo używają tej samej frazy??? . „Polecam budowę strony w firmie uti. Z dofinansowaniem strony wychodzą za grosze, a jakość i poziom wykonania jest rewelacyjny. Na prawdę polecam, bo firma się nie reklamuje, a wykonuje świetną robotę.”
Ci wystawiający opinię „10 miesięcy temu” (względem 08.2022) wyglądają jakby dostali zlecenie od szefa do wystawienia pozytywnej opinii… Standardowo w takich sytuacjach: opinie są krótkie, podobne, wystawione w jednym czasie, brak konkretów, podpisy często są tego samego rodzaju (samo imię, imię i nazwisko).
Przenosiłem domenę i hosting, wszystko okej a w kieszeni zostało kilka stówek.
Odradzam uti.pl !!!
Zablokowali mi funkcjonalność strony bez ostrzeżenia bo nie było reCaptcha. Po dołożeniu wtyczki do strony (w ciągu godziny) nadal twierdzą, że ich system nie wykrywa dodatku chociaż żadnych wytycznych nie podali, a wtyczka nie działa bo mam zablokowany formularz. Totalna niekompetencja i spychologia.
Infolinia to porażka, twierdzą, że oni tylko mogą podać adres e-mail do COK, żadnego kontaktu telefonicznego – no chyba, że chcą sprzedać usługę.
Drugi tydzień mam okrojona funkcjonalność strony, klienci się skarżą i ciągnie się pisanie e-maili niczego nie wnoszących do sprawy.
Już wiem, że przeniosę hosting i domenę do innego dostawcy.
Unikajcie uti.pl
NEGATYW !!!!!!!!!! Dramat jeżeli chodzi o jakość i obsługę mail na telefonie dalej nie działa a w firmie Home.pl nigdy nie było problemów , kilka słow jeżeli chodzi o obsługę UTI PL hosting opłacony do 16.10 przedłużenie opłacone 14.10 więc mamy dwa dni zapasu zapłacone blikiem kasa na koncie natychmiast odpowiedż ze strony UTI PL ” zaksięgowaliśmy płatność za zamówienie IT-……….-uti.pl dziękujemy za zaufanie przystępujemy do realizacji opłaconych usług więc dlaczego mam wyłączone usługi mailowe ???? odsługa na inolinii przez panią Pietru…a dramat ona nie ma uprawnień i mi nie pomoże zdecydowanie odradzam zamawianie jakichkolwiek usług w tej firmie przjrzałem trochę opinii i porównałem teraz i kiedyś i stwierdzan że zatrudniają troli do pisania opinii pozytywnych rok temu była masa negatywów. NEGATYW !!!!!!!!!
Korzystałem z ich usług – faktycznie bardzo sprawnie przenieśli mi domenę i było dużo taniej. Polecam ich usługi.
Włodek z O nas – Agencja Druku i Reklamy ALFABET (alfabetreklamy.pl)
Dramat!
Omijać szerokim łukiem bo korzystanie z ich usługi wiąże się z ciągłymi problemami.
Firma działa na zasadzie sprzedać i przepychać się mailami gdy pojawi się problem.
Bez wcześniejszej informacji zablokowali nam pocztę bo skończyło się miejsce, które miało nam starczyć niby na długo.
Kontaktujemy się z firmą uti.pl, z powodu problemu z pocztą, płacimy za aktywację większego pakietu i poczta nie działa bo firma nie przesyła między sobą informacji.
Kolejny telefon i informacja, że mail z potwierdzeniem zaksięgowania przez uti.pl transakcji nie odblokuje dostępu, trzeba napisać kolejnego maila do kogoś innego.
Dostajemy maila, że pakiet aktywowany ale poczta nadal nie działa, kolejny mail i znowu informacja że u nich działa i oni nie widzą problemu.
Po tej wiadomości od dwóch tygodni ciągle poczta przestaje działać.
Bez przerwy dziwnym trafem nasze adresy ip są ciągle blokowane, wcześniej nie było z tym problemu. Wysyłamy zgłoszenia, oni odpowiadają i tak się bawimy ciągle. Za każdym razem wysyłamy zrzuty ekranu a oni ciągle proszą o kolejny bo poprzednie maile z informacją i załącznikami olewają, wmawiają, że coś nie zostało wysłane albo podane a w historii wszystko jest.
Podsumowując nie polecam, chyba że ktoś ma czas i lubi takie zabawy w kotka i myszkę.
Zero profesjonalizmu.
Jako klient firmy UTI, namówiony przez p. Igę Tarczyńską (Opiekuna Handlowego) do zakupienia usługi zbudowania 2 serwisów internetowych szczerze odradzam korzystanie z usług UTI. Po etapie sprzedania usługi, nikt nie odbiera telefonów od klienta. Na infolinii UTI nagranie głosowe odsyła do kontaktu mejlowego. P. Tarczyńska , bardzo aktywna w okresie sprzedaży (liczne telefony do mnie oraz smsy) , obecnie telefonów nie odbiera, a mejlowo odsyła do „działu realizacji”, który z kolei zasłania się 28 dniowym ,liczącym tylko dni powszednie, terminem realizacji.
Opiekun Handlowy jest opiekunem tylko na etapie sprzedaży usługi. P. Tarczyńska wiedziała , że sprzedaje usługę fundacji działającej na rzecz niepełnosprawnych dzieci i młodzieży, dla której każdy grosz jest ważny. Nie powstrzymało jej to przed wciśnięciem nam bezwartościowej usługi.
Usługa zakupiona w listopadzie 2023 na skutek licznych nacisków telefonicznych p. Tarczyńskiej i osób z działu faktur. Do dziś (7 marca 2024) nie dostaliśmy nawet projektu wstępnego serwisu.
Korzystam z usług UTI.PL od ponad trzech lat i jestem bardzo zadowolona. Ich hosting jest stabilny, a obsługa klienta zawsze profesjonalna i pomocna. Polecam!
Jestem bardzo zadowolona. Udzielono mi wszystkich informacji klarownie. Chętnie będę korzystała z biura obsługi klienta.
Jakiś czas temu przenosiłem domene. Wszystko przebiegło szybko i bez problemów. Kontakt z firmą super. Pani A z którą zawsze rozmawiam odpowiadziała na wszystkie moje pytania. Cały czas myślę nad przeniesieniem reszty rzeczy ale wytykany wcześniej brak kontaktu mnie zniechęca, szczególnie, że prowadzę sklep i nie wyobrażam sobie braku kontaktu po godz. 16:00. Jeśli firma ma w planach to zmienić to chętnie przeniosę wszystko żeby nie skakać po kilku firmach. Czekam Z niecierpliwością!
Jestem zadowolony z pracy i możliwości rozwoju w sympatycznej atmosferze, która sprzyja podnoszeniu kwalifikacji i zdobywaniu nowych umiejętności.
Nie polecam firmy uti.pl, zamówiłam stronę internetową, której czas realizacji był wydłużony. Praca grafika pracującego nad stroną była tragiczna, prawdopodobnie był to grafik bez żadnego doświadczenia, zestawienie kolorów strony jakie dobrali jest niepasujące w żaden sposób nie spełnia naszych oczekiwań. Przy podpisaniu umowy handlowiec zapewniał nas, ze wszystko będzie bardzo profesjonalne,teraz musimy ponosić dodatkowe koszty grafika. Efekt końcowy był mierny nawet po przeprowadzonych poprawkach przez firmę uti.
UTI.PL to firma, która bardziej dba o swoje pieniądze niż o klientów. Wypowiedziałam umowę zgodnie z regulaminem, ale firma robiła wszystko, by uniknąć zwrotu należnych środków. Zamiast wsparcia technicznego, otrzymuję tylko wymówki i propozycje dodatkowo płatnych usług. Koszty ich usług są znacznie wyższe niż u konkurencji, a jakość pozostawia wiele do życzenia. Nie polecam, chyba że ktoś chce płacić dużo za bardzo mało.
potwierdzam
Nie polecam. Tragiczny kontakt. W razie problemów nie ma z kim rozmawiać.
Oceniam bardzo pozytywnie, na przeniesieniu usług zaoszczędziłam 500 zł. Hosting przenieśli sami, co było bardzo pomocne ponieważ sama nie miałabym takiej wiedzy żeby to zrobić. Póki co ok. miesiąc współpracy i wszystko działa jak nalży.
OSTRZEGAM przed nawiazywaniem jakiejkolwiek współpracy z tą firmą. To są po prostu złodzieje. Na dowód zacytuję fragmenty Regulaminu: Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy lub ją wypowiedzieć w dowolnym momencie ,jednakże wiąże się to z obowiązkiem zapłaty 100% umówionego wynagrodzenia .W przypadku, gdy płatność już została dokonana ,Wykonawca ma prawo zatrzymać te środki bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń. I wisienka na torcie Jeśli pełna kwota nie została jeszcze uregulowana do momentu ustąpienia lub wypowiedzenia umowy przez Zamawiającego ,brakująca część powinna być opłacona w ciągu 7 dni na podstawie wystawionej przez nas faktura VAT. Ukradziono moje pieniądze. Zwrócę się o poradę i wsparcie do organizacji ,które ocenią treść umowy i jej zgodność z obowiązującymi przepisami prawnymi. Nie trzeba dodawać, że naciski ze stron UTI przy sprzedaży produktów to przykład cwaniactwa i presji wywieranej na potencjalnego klienta. Firma miała już złą prasę, ale może należy ponownie zainteresować tym tematem dziennikarzy śledczych. Poddaję w wątpliwość treść pozytywnych opinii.
UTI – Tragedia!!
Kontakt wydaje się że z żle zaprogramowanym rozmawiasz z ,,dronem,, AI. Nie wywiązanie się z uzgodnionych ustaleń , brak kontaktu bezpośredniego z osobami odpowiedzialnemi za współpracę, okrągłe zdańka osoby na info,zero merytorycznych odpowiedzi ,cały czas mantra ,,prosze o maila,,. Zapłaciłem za 3 domeny za rok ale wychodzę od nich i przechodzę do innej firmy. Szkoda czasu i nerwów
UTI delikatne słowo to TRAGEDIA ! QUASI KORPORACYJNE procesury i komunikowanie. Osoby na infolinii powtarzają wypisane formułki jak mantra. Brak JAKIEJKOLWIEK mozliwiwosci rozmowy z osobami odpowiedzialnymi za projekt. Itd itd . Nie polecam!!!
Uciekać od tej pseudofiremki z daleka! Nie dbają o klienta, kontakt z nimi jest bardzo utrudniony, olewają klienta, hosting jest katastrofalny, podnoszą ceny w ciągu roku o ponad 100 proc., itd. Przy problemach zwalają winę na Ciebie. UCIEKAĆ!
Niestety bardzo się zawiodłem. ŻALUJĘ tej decyzji. Dziś cala firma została bez poczty. Pomimo obietnic nie mam żadnej pomocy. Wszystko trzeba wymuszać – certyfikat comodo nie przeniesiony, dopiero po interwencji. webmail dziala po interwencji, a poczta w outlook do tej pory nie dziala i nie ma wsparcia.
Banda złodzieji najpierw wydzwaniają żeby kasę wpłacić a gdy ty niechcesz unich być to kasy nie zwracają ZLŁOD,IEJSKA FIRMA NIE POLECAM
Firma fatalna bardzo utrudniony kontakt realizują stronę pół roku
Polecam firmę UTI.pl. Usługi zrealizowane bez problemu